Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

Lördag

Av Flizan - 15 oktober 2011 23:03

Hejsan alla läsare. (Inte för att ni är många kanske. Tror inte att någon upptäckt min sida än, tråkigt nog.)Idag har jag jobbat 10-15. Det var mycket kunder i affären idag o det var ganska jobbigt för min hjärna när det var så många på en gång. Jag var tvungen att gå på lunch gör att samla tankarna o ta ett avbrott. Så I stod i kassan när jag va på lunch. S och C jobbade idag med. Sålde ganska mycket faktiskt för att vara den femtonde i månaden. Fick för mig att en man i femtio års åldern flörtade med mig. Har bara sett honom på mitt jobb en gång tidigare men han är alltid lika trevlig. Jag gillar att prata med honom o jag ÄLSKAR hans kläder. Båda gångerna har han haft läderjacka med fransar på o läderbyxor. Tror det är läder iaf men snyggt är det. Han kör fortfarande mc fast det är lite kallare ut nu på hösten. Hoppas jag får se hans båge nån gång. Jag älskar hojar lixom.På femton minuters lunchen så åt jag rester från igår: spaghetti o köttfärssås, va lika gott idag som tur va.Idag blev det korv stroganoff i morgon blir det grönsakssoppa, ska bli smarrigt. Imorgon ska jag göra i ordning alla papper till f-kassan o skriva några brev. Ska nog gå in på datorn med ett tag o kolla runt på mina vanliga sidor o besvara några mail med. Annars blir det att ta igen sig. På måndag kör jag 12-18 enligt schemat som M gar gjort. Nä nu ska jag sluta, ska läsa lite innan jag släcker lampan vid sängen för denna natt. Hörs imorgon. God natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Flizan - 23 oktober 2011 12:15

Jaha imorgon ska jag då till psyk o prata med min kontakt, en annan psykolog och min kontakt på AF. Vi ska prata om vad som gäller för mig ang arbete o så. I och med att jag har ADHD så är det bra för AF att veta vilka mina svagheter är o mina starka...

Av Flizan - 23 oktober 2011 01:32

Har försökt logga in här i veckan och har inte kommit in. Nu som först såg jag varför jag aldrig blev inloggad. Jag har ju loggat in med fel användarnamn. Fa'an vad irriterad jag blir på mig själv alltså. Nu kommer jag in iaf så nu kan jag skriva in ...

En

Av Flizan - 15 oktober 2011 23:00

Av Flizan - 14 oktober 2011 23:46

På AF gick det väldigt bra. Träffade min handläggare,P, o jag fick skriva på ett papper, fick med mig tre papper hem oxå. Vi pratade om OSA:n o vi kom fram till att jag ska ha praktik till sista november. Om jag skulle påbörja OSA:n nu den första nov...

Av Flizan - 14 oktober 2011 03:00

Nu har jag startat ännu en bloggsida, vet inte hur många jag har. Tappar alltid bort lösenordet till min bloggar o vissa av dem är såna som man måste betala för o det gillar jag absolut inte. Har inte pengar till att sitta o betala för att blogga. S...

Presentation


Välkommen till Flizans sida.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Djur

Om mig

Om mig

Mitt liv

Blandat

Mina nära o kära

Stugan


Ovido - Quiz & Flashcards