Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Flizan - 23 oktober 2011 12:15

Jaha imorgon ska jag då till psyk o prata med min kontakt, en annan psykolog och min kontakt på AF. Vi ska prata om vad som gäller för mig ang arbete o så. I och med att jag har ADHD så är det bra för AF att veta vilka mina svagheter är o mina starka sidor. Underlättar ju för AF o väldigt mycket för mig. Skriver imorgon hur det gick på psyk.Bye for now.

Av Flizan - 23 oktober 2011 01:32

Har försökt logga in här i veckan och har inte kommit in. Nu som först såg jag varför jag aldrig blev inloggad. Jag har ju loggat in med fel användarnamn. Fa'an vad irriterad jag blir på mig själv alltså. Nu kommer jag in iaf så nu kan jag skriva in det jag tänkt skriva in i flera dagar. Ska göra det när jag vaknar senare idag. Nu orkar jag inte skriva så mycket. Mina ögon är helt slut men jag ska ändå läsa nåt kapitel i min deckare jag läser. Måste försöka gå ut på datorn idag o sätta in denna sida på fb så jag får mer läsare. Har en kattsjuk kisse här hemma, så himla drygt. Men gubben o jag har sagt att vi låter henne vara kattsjuk denna gång. Sen blir det p-piller för henne igen. Hon är väldigt go när hon är kattsjuk för hon ska gosa med precis allting. O då menar jag allting, lovar att det inte är en underdrift. Idag har hon gosat med mina garner, bestick, hammare, tång, porslin, DVD fodral, sänglakanen, fönsterkarmar, garderoben, byxben osv. Hon är helskön med andra ord. När Blinda o Zaga blir kattsjuka så går de mesta dels o skriker men Smilla är inte så skrikig av mig. Hon pratar mer lixom. Önskar er god natt så hörs vi senare under dagen. Nattinatti

Presentation


Välkommen till Flizans sida.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Djur

Om mig

Om mig

Mitt liv

Blandat

Mina nära o kära

Stugan


Ovido - Quiz & Flashcards